Smink

Jag kom preci hem från huddinge. Jag mötte Ells på bussen dit, och sedan mötte vi Malin vid systemet eftersom Mikael handlade där.. Efter det gick vi och åt våran lunch, som blev av på en mycket fint, och lyxit ställe, donken (a) haha de var gott och billigt iallafall! :b

Efter det gick vi till Kicks för att köpa lite smink, och jag plockade på mig de två produkter nedan, en foundation och en mascara. Vi stannade där inne i ett tag, innan vi gick vidare till glitter. Där var vi inte så länge, utan började röra oss hemåt istället. Och nu sitter jag här hemma, ska strax platta håret, och börja fixa mig lite smått. Ska till malin om någon timma eller så, där kvällen ska spenderas :)
 



Kommentarer
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

SV: Va? Men du, du skrev i tävling-inlägget, vill du vara med i tävlingen eller var det bara en tabbe? :D:D KRAMAR

2009-02-28 @ 17:23:10
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

thih okej, det där är nått jag verkligen skule böehöva=)!!^

2009-02-28 @ 22:27:59
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0