Skolkis (a)

Hej på er :) Började ju som sagt 8.15 men någon föreläsning om spelberoende, totalt meningslös om du frågar mig... Den höll på i en och en halv timma, så kvart i tio slutade den och vi hade ingenting att göra, börjar inte förens tolv igen. Jag åkte iallafall hem och nu sitter jag här, kommer förmodligen inte åka tillbaka heller för den delen, eftersom vi inte kommer göra ett skit.. dåligt av mig jag vet, men men. Nu kan jag iallafall plugga resten av dagen, tills Elli slutar iallafall, om jag nu skulle vara med henne såklart :) hon får höra av sig senare.


Kommentarer
Postat av: Gynning

Inte bra att skolka men det är ju så lätt hänt när det är långtid mellan lektionerna. Kramis

2009-02-03 @ 11:00:46
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Ja, det får vi hoppas.



Har du bloglovin? :D

Lägg gärna till mig då.



Du är inte intresserad av en nu blogdesign? :>

2009-02-03 @ 12:15:59
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0