Natti <3

God kvällers på er mina vänner! Spanskan var helt onödg (så är det ALLTID om jag åker hem på en håltimma, och faktiskt åker tillbaka. Brukar sluta med att jag stannar hemma, men inte dag. Och vad gjorde vi? Jo fick tillbaka proven, och sen fick vi gå.) Men iallafall, fick vg på det så det var bra :)
Sedan mötte jag Jennifer i centrum, och väntade på alla andra. När dem kom, käkade vi på vårat stamställe innan träning, donken. Sedan gick vi til träningen. Rätt tråkigt, men sen så har ju jag förlorat all fokus på både skolan och träningen. Hoppas det kommer tillbaka!
Nu ligger jag iallafall i sängen, redo för att sova. Är jättetrött, så hoppas jag somnar på en gång :) Jag börjar tio imorgon, men ska gå upp vid sju för jag ska hinna duscha och plugga lite naturkunskap. Efter skolan imorgon får jag se vad som händer. Men god natt på er, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0