Law and order

Sitter just nu och kollar på någon gammal repris av Law and order - special victims unit. Jag gör verkligen allt för utom att plugga, usch inte bra. Med tanke på att jag säkert kommer spendera hela kvällen framför tv:n/datan, och sedan sova. Och imorgon kanske jag ska vara med Ellis, och på onsdag har jag träning och sen vips är det torsdag, provdag och jag n a d a ! Men nej, får ta och plugga lite idag, och imorgon och på onsdag. Så mycket är det ändå inte som kommer på provet, tur det! :) men nu ska jag forsätta kolla på programmet, puss!


Kommentarer
Postat av: s

kolla ocks[ p[ det f;rut>(

2009-02-02 @ 20:51:10
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0