Kvällen! :D

god kväller! kom hem för någon timma sedan. Kvällen spenderades hemma hos Brus, med honom, Charlie, Kevin, Oscar, Chris, Erik, Max, Martina, Tessan och Stina :) Där gjorde vi inte allt för mycket, chillkrökade som vanligt, med hög musik, allsång (:D), och sådant skoj! =) Vid tolv bestämde sig Chris, Kev, Orren och Charlie för att dra till någon fest i fullersta, skulle egentligen med... men ändrade mig i sista sekund, orkade inte (a) Haha inte Charlie heller ;b så det vart bara dom tre. Kevin vart arg då ;o han tyckte att han och jag skulle dela taxi hem, men nu var stackaren tvungen att ta taxi hem själv, haha han var nära på att skita i det ;b Men han gick dit tillslut ;D Pappa kom och hämtade mig, och nu har jag precis kollat klart på sista avsnittet  av oth, så nu har jag inga fler :| buhu! Och tro det eller ej, men eftersom ingenting bra går på tv, inga filmer är färdigladdade och jag orkar inte gå ner och hämta någon film, så jag ska faktiskt läsa i boken (!) applåder tack. höhö. Nej men ja, vi hörs imorgon när jag vaknar! :) <3


bild från en annan kväll, då vi var hos Oscar :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah ja, fyfan vad gott de tä=) jag vet de kinga:D

mysig bild:)!

2009-02-07 @ 11:13:43
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: s

hehe ok,snart till emil:)

Vad ska du göra på alla hjärtans dag?

2009-02-07 @ 12:28:51
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Det blir mkt roligare att läsa då vettu :P



föresten gör det ju ondare än att ta spruta, som inte gör ont.

2009-02-07 @ 15:16:22
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0