Inget pepp kvar

Dödar snart mitt internet, har försökt att uppdatera ända sedan jag kom hem från träningen, utan att lyckas. Nu funkar det iallafall, får la se hur länge det håller igång. Ligger och kollar på Beck - Flickan i jordkällan, har sett den förut men den är bra :)) 
Träningen då... mja inte så mycket att säga om den, gick väl sisådär. Hoppet gick bättre än mattan iallafall, men nu måste jag fasen tagga till och börja satsa mer, kan ju inte hålla på och driva runt där utan att vara seriös, men ja.. det får bli ändring på det. Lycka till säger jag bara, höhö.
Men nej, ska fortsätta kolla på filmen, och sedan läsa lite innan jag sover. Har matteprov imorgon, kommer ju inte gå fullt så bra, menmen. Det får gå som går helt enkelt, som jag sa förut så har jag ingen fokus kvar på skolan alls. Orkar verkligen inte bry mg, samtidigt som jag vill satsa. Hoppas att jag bättrar mig snart iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jamen precis=)!!

jag ääälskar beck=)!!

2009-02-08 @ 22:59:46
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Hilea

ja sommar och sol och varma dagar!!! =) så underbart=)



Det där med internet är en lustig uppfinning ibland....grrr... va arg man kan bli på det...

2009-02-09 @ 08:28:28
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Hilea

ja är det bara sol så gör det inget om det är lite kallt. Kan vara så fint då=)

2009-02-09 @ 11:00:03
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0