God natt

Mitt internet har krånglat som bara den. Blir sjukt irriterad, och det är därför det knappt blivit några inlägg idag. Orkar inte sitta i flera timmar och försöka få igång det, nej lite mer till liv än så har jag, thank god for that! hah :) Nu ligger jag iallafall i sängen och kollar på Röd drake, en jättebra film :) Har sett den förut, men det var sjukt längesen, så kände för att se den igen :)

Kvällen har bestått mesta dels åt tv. Vi är en riktig tv-nörds familj, antar att det är pappa vi får skylla på i den frågan. Men sen har ju ingen tvingat mig heller, men har svårt att ändra på saker, så lever med att kolla masa tv. Kan ju låtsas att det är bra, bir ju lite bätte på engelska också (a) Plus att de flesta progra ja ser är typ "mord" program, så som Law and Order, Criminal minds m.m och det passar ju in på min linje perfekt ;D

Vet inte vad jag ska göra längre. För en stund var allting perfet, och allting bra. Men inte lägre. Känslor, och saker ändras på en sekund, och i det här fallet inte till det bättre. Eller en sak, men inte det andra. Orkar knappt med dig längre, du har blivit helt annorlunda och du beter dig som en skit mot mig. Eller iallafall ibland. Samtidigt som du är jättesnäll, och precis om du var när jag lärde känna dig. Hoppas det bara är en fas hos dig, för jag börjar inte gilla den du är påväg att bli, så som de fleta andra. du vet bättre, det lovar jag dig.


(Bilden har ingenting att göra med texten. Lägger bara in den
 för att dom är så sjukt snygga och underbara allihoppa! =D)

Kommentarer
Postat av: michaela

det tycker jag jag ;) men passionsfrukt som är min favorit är tydligen utgående fick jag nyss höra så lär få skaffa mig en ny favorit när den här är förbrukad.. :(

2009-02-17 @ 23:20:17
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Hilea

mitt internet va inte det enda märker jag=)

2009-02-18 @ 09:38:07
URL: http://hileasoltun.blogg.
Postat av: michaela

jag med :(



tack så mycket! :)

2009-02-18 @ 10:18:30
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0