god natt

Nu orkar jag inte plugga mer spanska. Det får helt enkelt gå som det går, ett g lär jag ju få. Och om han har sett att jag jobbat på lektionerna, vilket han borde ha sett, borde jag ligga på ett vg. Så jag satsar på allra sista povet istället, och då satsar jag på mvg, så kanske dt blir dett vg i betyg iallafall. För har verkligen ingen fokus kvar på skolan just nu, ingenting där går bra och jag orkar inte ens bry mig.. kill me!
Träningen gick iallafall superbra, typ bästa på länge. Hoppas jag får tillbaka all fokus på dem iallafall, men det tror jag. Bara jasmine och kaj får sitt förnuft till fånga, vilket aldrig kommer hända iallafall, men man kan ju alltid hoppas(?) precis som min och MLI's dröm om Thoms framtid, :D mohaha, planer har vi allt! Men nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova. Försöka iallafall, puss på er söta läsare :*



har föresten fått massa nya besökare, kul kul!

Kommentarer
Postat av: SUSAN

svar: okej tack för svaret=) jag håller med dig, (det är bara vi 2 som gör det) ha en super kväll/SUSAN

2009-02-04 @ 23:03:48
URL: http://susus.blogg.se/
Postat av: Emma

En till som tränar gymnastik :), häftig bild!

2009-02-09 @ 00:14:48
URL: http://emmaiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0