Gårkvällen

Gårkvällen igår var jättehärlig! :) Jennifer kom till mig runt halv sex, och då började vi båda göra oss klara. Runt tio i sju kom Nella, och kvart över ju följde jag och Nella med Jennifer till tåget. Hon, Sandra och Fanny skulle åka in tidigare och hämta ut biljetterna. Jag, Emma och Nella åkte in en timma senare och mötte upp dom :) Vi gick och köpte godis, och sedan var det dags att gå till biosalongen. Vi kollade på "I taket lyser stjärnorna" och hela biosalongen var full! ;o hahah, men det kan jag förstå. Fy satan vad rolig den var! xD Lite sorglig på slutet dock, men mer rolig än det. guuud asså xD en film jag rekomenderar iallafall! ;) Efter bion var slut åkte jag, Emma, Fanny och Jennifer hem till Jennifer. Där kollade vi på film, och efter den var slut var det dags att börja bädda, då klockan redan var kvart i tre. Vi kom inte i säng förens vid fyra ungefär.
Vi vaknade igen vid halv tolv, och då käkade vi lite frukost och sedan gick jag till tåget. Nu sitter jag här hemma och kollar på I sjunde himlen, haha lite rolig är den. :) Ska käka lite taco från igår, och sedan städa lite. Vi får gäster runt sju ikväll, för mamma fyllde ju år i fredags :) Men nu ska jag återgå till filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0