Dagen :)

Har varit jättedåligt med inlägg idag, men har verkligen inte haft någonting alls att skriva, och sen åkte jag iväg vid fyra och kom inte hem förens nu.
Jag stack för att möta Lars då :) Först gick vi runt ett tag ute, för ingen av oss hade någon bra idé på vad vi kunde göra.. men det slutade med att vi gick hem till honom. Där kollade vi på The curious case of Benjamin Button och den var jättebra ju :D Efter filmen käkade han, och sen skulle han till Rabba, och då gick jag till Ells :) Hon duschade, och fixade sig... sen kom Chris och Oscar hem till henne, och vi kollade på American pie 1, och american pie band camp! Sen började vi även kolla på När lammet tystnar, men jag hann inte se klart den innan papi kom och hämtade mig.
Nu sitter jag i mitt rum och gör ingenting, kollar lite halvt på tv. Dock hänger jag inte med alls, men det är en annan femma, inte sant? =) Ska strax stänga av tv:n och försöka sova... Imorgon ska jag och Jessie ut och springa innan min träning, ska lixom bli en rutin, att springa på söndagar. Wish us luck xD haha nej men sängen skriker efter mig!

Den här hegen har varit superbra, har träffat kompisar, festat, tagit det lugnt och bara haft det allmänt bra! Har egentligen inte varit så mycket skillnad på denna helg, emot de andra men på något sätt har den här känts lite bättre. Men, önskar också att jag träffat "gymnastik kompisarna" mer, dom är ju förjävla underbara :D

Kommentarer
Postat av: Hilea

det kallar jag filmtajm...

2009-02-08 @ 03:12:25
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: susanne

Jissessssss..hur orkar ni se så många filmer..haha..en annan somnar så fort jag sätter mig o glor..men klart jag e ju gammal morsa o trött JÄMT..fniss..ha det så gott../Susanne!

2009-02-08 @ 09:35:03
URL: http://xanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0