Bad!

Jag hatar verkligen att vara sjuk, det finns aldrig någonting att göra. Alla andra (förutom Jocke som sover, och Glenn som inte har kommit hem från gårkvällens party ännu) är hos morfar, och firar Barbro. Kul att jag inte kunde träffa dom idag heller... gash! Funderar på att kanske ta ett bad istället för dusch, och sedan efter det mysa ner mig i soffan och fortsätta kolla på one tree hill som jag började med förut. Serien är ju förbaskat bra! tycker ni inte? :)
Men nej, ett långt bad lät bäst i mina öron just nu, har ju även en choklad som jag kan äta upp då, och så kanske jag kan börja läsa min bok som ska vara utläst snart, hrm skolan är inte något som jag gillar! hehe. Men ja, ett bad var det, puss på er underbara läsare :*



oscars katt, sötast ju! :)

Kommentarer
Postat av: SUSAN

svar:

ja tack detsamma hörru =)

2009-02-01 @ 15:06:38
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0