Update

Hej hej hallå!
Sitter hemma hos mig och kollar på One tree hill med Fanny :) gash, man tröttnar aldrig på den serien asså ;) Om cirkus en och en halv timma ska vi bege oss till tåget för att åka in till stan med Emmus. Dom ska kolla runt bland rean och jag ska bara leka social och följa med.

Gårdagen spenderade jag först med Emma. Vi gjorde ingenting speciellt, chillade galet. Innan vi bestämde oss för att våldgästa Fanny. Inte lika kul när vi märkte att dom firade jul med några släktingar... heheh, men de va kul ändå. Efter några timmar med fina Emma (och en halvimma me Fanny) skjutsade papi mig hem till Oscar. Där var jag resten av kvällen med honom, Brus, Kevin, Chris & Ellis. Vi glodde på film och degade rejält. Skojsigt :) Och imorgon blir det skidor i flottsbro med Emma, Fanny, Danne & Emil, woho :D längesen man åkte skidor nuu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0