Tråkigt tidsfördriv..

Början.
Namn:
Josefin Johansson
Msn: Har jag
Lunar: Haha, har jag inte
Stjärntecken: Lejon
Födelsedatum: 13 augusti
Syskon: Joakim, Jessica & Glenn
Bilddagbok: jossuu

Tonåren.
Är dina föräldrar skilda?: Nix :)
Hur tycker du att du har det hemma: Good
Har du bra självförtroende: Jara det duger
Kan du lita på dig själv: Japp
Är du nöjd över dina bröst: Dom får gärna växa
Är du nöjd över din rumpa: Duger i krig
Hur tycker du att ditt liv är: Great!
Har du ett bra liv tycker du: Är inte det ungefär samma fråga som ovan...?
Vill du ändra på något i ditt liv: Finns en del småsaker
Berätta vad: Nejduu :)
Är du nöjd över din kropp: Aara
Något du vill ändra över din kropp: Några få saker kanske
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: Yesbox


Kärlek.

Har du någon kille: Nepp
Gillar du någon nu: Japp
Som heter: :)
Tycker du om när din kille rör vid dig: Jappsi
Är det okej att din kille gör det: Yes
Måste han fråga innan han gör det: Nerå =)
VÅGAR du att han gör det: Absolut inte :o
Dina bröst, är det ett okej ställe att han rör vid: Mmh
- din rumpa: Aah
- ditt könsorgan: Yes

Trivs du tillsammans med din kille:
Har ingen kille
- vem: -
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: Långa
När en kille gör slut, blir du ledsen: Förmodligen?
har du haft mer än 5 sexställningar: *hemlis*

Vänner.
Har du bra vänner: Dom bästa!
Du tycker om att va med dina vänner: Varje dag
Har du många vänner: Jari
Kan du lita på dem?: På mina närmsta, såklart
Kan du prata med dem om allt: Samma svar som ovan
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: Få bra

Mogenhet.
Låter du din kille ta på dina bröst, rumpa, könsorgan: Japp
Har många sagt att du är mogen för din ålder: Det vet ja inte :D
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: Ja, men det gör jag inte, heh
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma och & leka: Leka :D
Du älskar att shoppa: Vad har det med mognad att göra? Men nej

Kommentarer
Postat av: Anonym

du å dina jävla bröst asså -.- :D

2009-12-24 @ 02:23:53
Postat av: jossan

hahha men jaa, du ska hålla med mig lillis! :D

2009-12-24 @ 11:27:07
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Naima



Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hustips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-12-24 @ 17:51:40
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0