Tisdag

Skolan idag var fett med onödig. På svenskan satt vi och lyssnade på redovisingar i 40 minuter och sen fick vi gå hem. Menmen :) Just nu sitter jag och kollar på Hatty Potter, hehe och efter den ska jag plugga en hel del. Måste läsa klart båda böckerna, göra spanskaskiten, samhälle rapporten och sen har vi även matteprov och historiaprov nästa vecka, wohoooo?

Men sart är det lov, och då jäklar ska det slappas! Och festas, och fira jul och äta huuuur mycket mat och godis som helst! hihiih :) Julen är så mysig :) Ska se om jag kaske kan få in lite julpynt i mitt rum också :) Men nu ska jag kolla klart på filmen och sedan plugga! Ha en grym dag.

Kommentarer
Postat av: Lill

julen är så långt från mysigt som de bara går att komma!!!!

fett tråkigt, fast maten (A)(A)(A)(A) :D :D

2009-12-01 @ 17:03:01
Postat av: Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-01 @ 18:08:07
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0