Split med skidor

Måndagen bjöd på en tripp till stan med Emmus och Fanny. Jag kom hem tomhänt medans Emma blev en bh rikare och Fanny en tröja. Jag kom hem strax efter sex, och då käkade jag och sen slängde jag mig i sängen och kollade på one tree hill. Var helt inställd på att halvglo på det resten av kvällen tills jag somnade, men icke. Halv nio var det bara att hoppa in i duschen och fixa mig, och sen åkte jag och Jessie hem till Crouch där det var chillkrök. Mycket trevlig kväll med lite för mycket dricka åt Jessie, hehe :D Men men, kvällen var lyckad i alla fall :)
Mindre kul var det att gå upp imorse.. men var så illa tvungen. Skulle till flottsbro med E & F (Daniel och Emil skulle egenltigen också ha hänkat... men dom kom inte *oväntat*) aja, vi tre rockade och bästa varn är Fanny gick ner i split... hahhaa! :D kul var det. Men nu ropar sängen på mig, och imorgon blir det en dag med mina finaste tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Har du någon favoritbloggare? =)

kramar!

2009-12-30 @ 18:57:24
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0