Snooow

Nu börjar julkänslan krypa mer i kroppen, och det tackar jag snön för! Det har kommit massa snö nu under helgen och det gillar vi mucho :D Ska ta en tripp till coop med Jessie snart också, jag ska dock inte köpa något men ändå :)
Håller även på att skriva på min sam rapport, men det är inte så himla mycket kvar! Det blir nog braa. Ska ägna kvällen åt den, kanske en stund imorgon också. Men ska försöka att lägga fokus på eng-boken imorgon. Har endasst bokprat om den mellan 13.25-14.00 så det blir inte direkt någon jobbig dag, hehe :)
Med bara 4 dagar kvar till lov har jag ändå riktigt mycket. Två redovisningar, båda på torsdag, ett prov, en bokdiskussion och en rapport. Men det ska jag klara, och sen ska jag slappna av hela lovet! :D ha en bra kväll <3


en liten jossan men våra myskatter vi hade då ♥


Kommentarer
Postat av: emma

visst älskar vi plugga joss? :D ( -.-)

<3

2009-12-15 @ 22:07:41
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0