Onsdag

Spelningen igår var awesome och jag tyckte att Danne hade gjort ett grymt bra jobb genom att arrangera hela kvällen! Mamma hämtade oss i liljeholmen sen och efter det var det dags för sängen.
Idag är jag ledig, mycket skönt. Men har en jäkla massa plugg att göra... -.- Gick upp cirkus 10.30, och då åkte jag direkt till kansliet för att lämna in min arvodeslapp (såklart en dag försent...hehe) och kul att jag har någon koll på någonting. Tydligen har jag fått "högre lön" eller vad man ska kalla det, och ifall Carina inte hade berättat det hadet jag ju fått mycket mindre pengar :p så tack för det ;D haha. Nu sitter jag och kämpar med historian som jag bör återgå till... Har träning sen, hinner egentligen inte gå med.. måste nog, gaaah mycket på gång! Aja, hare göött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0