Lov!

Nu har vi äntligen fått jullov! Så himla skönt, och jag har heller inga direkta planer på lovet, så ska bara slappa, umgås med vänner/familj och festa. Hur great som helst :D Och.. det allra bästa är, att vi, för första gången inte har ett skit direkt efter lovet! Så man kan verkligen släppa skolan på riktigt nu, underbart! :))

Senare ska jag träffa Emms en sabbis för att lämna lite saker, och efter det får jag se vad jag hittar på. Igår var jag super sugen på att dra med mig Jessie till flottsbro.. men skiten hade ju inte öppnat ännu, fan då. Aja dom öppar väl snart skulle jag tro :D hur som helst, nu ska jag leta fram lite kläder att ha på mig, seya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0