Kör en jag med!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte på shopping wekeend till både Prag och London, Köpte ming egna data - haha fail, och jaa.. fler saker jag faktiskt inte kommer på för tillfället!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften så det fanns inga att hålla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är tur det!
5. Vilka länder besökte du? Prag och London
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Njee.. ett jobb kanske?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Finns hur många datum som helst. Men 9-13/8 (katrineholm)
8. Vad var din största framgång 2009? Öhm.. inte en aning :p
9. Största misstaget? Har väl inte gjort något stort misstag, vad jag kan komma på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara massa små tjaffs, förkylningar och sånt.
11. Bästa köpet? Datan? (a) haha nej men, jag vet inte :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat :D och dricka
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor av saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Jag vet inte, finnas ju hur många som helst!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det var blandat tror jag. Men säger nog ändå gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hehe.. pluggat kanske. Träffat vänner oftare
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet inte, skjutit upp plugg? Nej men jag vet inte
18. Hur tillbringar du julen? Som alltid. Hemma hos morfar med familj och släkt! <3
19. Blev du kär i år? Nix
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives, Grey's, Criminal Minds, One tree hill, Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? Flickan som lekte med elden, helt klart!
22. Största musikaliska upptäckten? Inte en aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? OTH boxar (hihi), pengar och så :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig egentligen ingenting speciellt, så nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? På morgonen var det uppvisning i Katrineholm, sen satt jag på en buss hem i tre timmar. Släkten kom, käkade massa onyttigheter och kvällen avslutades med en promenix med syster
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hade ett bra år, men att Sammie inte blev sjuk :( (min hund)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som tidigare år. Kör på det jag vill lixom =)
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna och familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chad Michael Murray, Shemar Moore, Charlie Hunnam
31. Vem saknade du? Elli! Vi har inte alls träffats mycket det här året.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade otroligt många nya människor, så svårt att svara på.

Kommentarer
Postat av: Sebbes

sv: okej =) jag läser kenzas & febbs.se =)

kramar!

2009-12-31 @ 10:45:02
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0