Igår och idag

Tjenixen.. Igår vart det först middag hos Rikki och sen chillpill där hela kvällen med en bunt dåliga tv program och en ännu sämre film, hehe.. Men det va kul ändå! :)) Kallt som satan var det på vägen hem, och jag missade bussen så fick vänta en hel kvart(!) på nästa, som till och med var försenad, woho.. hehe. Men hade ändå sällskap tills bussen kom så jag överlevde!
Idag har jag spenderat dagen i skärholmen med Ells, Oscar och Cissi. Trevlans! Har inte träffat Ells på hur länge som helst, så det var kul. Hittade resten av Jessies present där, och eventuellt en present till pappa.. får se om jag köper den eller inte. Anywaay, sen köpte vi med massa mat och åkte hem till Cissi och Dennis och käkade, och kolla lite på tv innan jag åkte hem igen. Nu har jag en chokladtomte som väntar på mig, så kan ju inte sitta här och slösa tid! och ja, tomten är viktigare.


bjuder på en snygg gammal bild på mig & ells!


Kommentarer
Postat av: Dilek

HEJHEJ !

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR !

du kan gärna skriva en fin kommentar tillbaka,

ifall du undrar ngt så svarar jag det i bloggen.

PUSS ! :)

2009-12-22 @ 10:40:16
URL: http://sugarberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0