Here you go

Ojojoj, här var det fullt med inlägg! eller inte. Hur som helst, dagarna som gått har jag överlevt. Har bland annat haft sista småträningen för terminen, börjat med spanskan (creed!!) läst i engelskaboken, tränat, lekt med små kusiner, lekt med kompisar och nu har jag precis gjort om lite i rummet. Imorgon och på onsdag är jag ledig, woho lycka? Men har plugg att göra.. men ändå inte så överdrivet mycket, tror jag(?)
Skit samma. Ska strax sova, och imorgon blir det shopping med syster och plugg som gäller. Kanske träning också, får se! I Veckan ska jag även klämma in någon dag och träffa Ells, yey :) men aja, ska hitta på något annat nu, tjohej!
(Där har du ditt inlägg Danne, och sluuuuta läs!)


Kommentarer
Postat av: L

haha jag måste ju piska på dig du skriver fan aldrig:O :(

och joo jag tänker läsa (A)

2009-12-07 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0