Gårdagen

Gårdagen var hur mysig som helst :) Riktigt rolig också, men så blir det oftast med våran släkt :D hah! Vi kom till morfar lagom till Kalle! Och efter det var det dags för mat. Och det var huuur gott som helst. Jossan <3 köttbullar asså. Åt hur många som helst (och då menar jag MÅNGA) och det första jag ville ha sen när jag kom hem några timmar senare var köttbullar... haha herregud -.- Sedan bjöds det även på fika och efter det blev det julklapps utdelning (: Jag hade egentligen inte önskat mig någon, men fick massa fina saker ändå :D bland annat one tree hill säsong 4, ååh älska! hhih, och ett wii spel, som jag och Jessie ska inviga om några minuter :D

Sen måste jag även passa på att säga grattis till min kusin Carro, som förlovade sig med hennes pojkvän Jonte igår :D hur gulligt som helst ju! =D Så massa massa grattis till dom ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Wii är superroligt (y) :D

2009-12-26 @ 14:48:48
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: lillis

haha tjockis du e :D <3

2009-12-27 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0