Tröstar mig med en ny säng

Det är såna här kvällar som gör att jag önskar att jag och Jessie var tvillingar, eller att jag var ett år och några månader äldre. BHL spelar nämligen på The Liffey ikväll (tror dock dom har spelat klart nu) och jag får inte komma in. Och inte nog med det, dom får ju typ bara spelningar på krogar nu. Två till har dom redan... funny! Men Jessie är iallafall där och roar sig, tar lite bilder också med min grymma kamera... hehe (a)
Men kvällen har inte varit helt till spillo. Strax innan IKEA stängde åkte jag dit med mamma och pappa och inskaffade mig en ny säng. Ville egentligen ha den i en ljusare färg, men det fanns inte och jag orkade inte vänta, men den är fin ändå! Så imorgon kväll sover jag i den här underbara sägen;


snygg va?

Kommentarer
Postat av: Gynning

Fin, skönt med en ny säng

2009-08-08 @ 08:02:43
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0