Söndag

Inte blev jag piggare igår, nejnej. hela dagen/kvällen tillbringades inne, framör datorn/tv:n eller sovandes. Känns ändå ganska skönt, då jag är rejält utvilad nu, efter en hel veckas slit i skolan. Och inte är det över än. Imorgon börjar mardrömmen åter igen.. gaah jag vill ha lov!
Ska iallafall städa nu, och senare har jag träning. Längtar faktist till den, och i onsdags var Sandra där och kollade på :D så synd att hon har slutat :( Men bättre att hon kommer dit och kollar/hälsar på istället för att inte göra det =p Men nä, mitt stökiga rum väntar! Ha en bra söndag ♥

(håller för övrigt på med en ny design. inget fel på den jag har, men har haft den så länge. och nu ska jag äntligen göra en själv xD den jag har nu, är gjord av Helena! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0