Paradiset imorgon, yeah right

Dagens förmiddag spenderades i skärholmen tillsammans med Jessie (som så mååånga andra dagar av sommarlovet) dock är det slut på det imorgon. Kl 09.00 ska jag sitta vid en bänk och se många igenkända ansikten, med andra ord - skolan börjar. Blandade känslor till det, både kul och jobbigt. Men det ska nog gå bra :)

Dagens fynd blev iallafall ett par jeans från new yorker och så hittade jag även en present till Emma. Köpte den dock inte, utan det gör jag lite senare :)
Om en kvart ska nördiga jag kolla på tv, sen duscha och njuta av sista kvällen, och gå och lägga mig tidigt. Klockan ringer halv åtta imorgon, och med tanke på att jag somnat halv sju, och halv fem de två senaste dagarna kan jag inte säga att jag ser fram emot det... but what to do?

Kommentarer
Postat av: jessica

Tänker sno de där jeansen någon gång =) Love them!!

2009-08-23 @ 23:57:28
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0