Neeeej :(

När jag satt och åt middag med dom bästa brudarna genom i historien, fick jag reda på en av de tråkigaste sakerna någonsin. Sandra har slutat på gympan!! :( Asså ååh.. vill typ bara gråta :( Visst kommer jag träffa henne (tro mig, mig slipper hon inte!) men det blir inte samma sak. Men ska tvinga med henne nästa år på katrineholmslägret.. Killarna åker ju fortfarande med, så varför inte Sandra? ;D men gaaah, lilla fjärt. Kommer sakna dig så sjukt mycket!!


du betyder så sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

härligt :) jo det är fint här med :)

2009-08-20 @ 09:43:14
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Celina

Hallå där! Vad kul att träffa på en gymnast! =) Är själv gammal gymnast och tränare inom Vikingarna. Hoppas att du får en toppendag!

/C

2009-08-20 @ 13:52:21
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Sandra

naaaaaaaaaaaaaaaaw gummman! Jag kommer INTE FÖRSVINNA ni kommer ha mig som en svans everywhere! Hur skulle jag kunna vara utan er så som jag älskar er!? =D<3

2009-08-20 @ 17:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0