God kväll

Mn statistik sr skit konstig ut, men varför bryr jag mig ens? Typ ingen som lsäer min blogg, är inte förvånad, så som mina uppdateringar har varit i sommar xD Men skit samma, bloggar inte för besökarna, utan för jag tycker det är kul :) Iallafall, träningen gick väl helt okej. Tränade ändå ungefär hela tiden, starkt jobbat för att vara mig nu för tiden xD hehe (a) Men det blir ju bara bättre och bättre så :)
Träning imorgon igen, ska bli skoj! Och ännu bättre är det att jag faktikst hinner hem nu, mellan träningen och skolan så jag slipper slösa pengar på att käka varje vecka, plus till det! Och på tal om pengar, måste jag fan ta tummen ur röven och fixa ett jobb! Eller iallafall försöka, kan ju inte lova att jag kommer få något, en försöka kan jag ju alltid göra.. Får se bara hur tiden ska gå ihop om jag nu lyckas få ett.. men det ska nog gå! Mitt schema är ändå bra :) kunde ju ha varit mycket värre =p nej men nu har jag annat för mig, natti!

Mitt schema!

klicka för större bild!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0