Dags för sängen

Kul att jag snart måste släcka lampan och sova, om jag ska vara lite utvilad tills imorgon lixom. Ge folket mera lov! Eller, ha chill dagar i skolan, typ börja sent, sluta tidigt och ge oss inga läxor, hur bra låter inte det?! =D Men man kan ju inte alltid få som man vill eller hur, även om man gärna skulle vilja det... då skulle världen vara en konstig plats. (eller ah, en konstigare) Så skönt när man va liten, och hade typ 5+2 i matteläxa och korta dagar med roliga lektioner.. men alla måste växa upp någon gång i guess.

Men en bra sak är iallafall att jag börjar ta tag i saker mycket bättre nu. På träningen igår körde jag till och med matta, typ första gången på cirkus ett år. (y) Ska bättra mig (försöka iallafall) i skolan, och nu har jag äntligen anmält mig till såndär kurs okså, så hej körkort nästa. Eller inte. Sen ska jag även börja fila på ett cv, då jag tänkte söka lite jobb också. Som sagt, dags för alla att växa upp någon gång. Och med det säger jag god natt, jag börjar ju bli gamling nu. Måste sova tidigt då!



ni betyder så sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0