Awesome days

Har haft tankarna på annat och har därför inte orkat skriva någonting. Lägret var iallafall hur underbart som helst och jag längtar redan till nästa. Saknar det som bara den, alla människor, stämningen (eller okej... kanske inte mot tränarna men att få ha alla underbara vänner så nära sig...) killarna, och bara allt lixom. Längtar faktiskt till träningarna nu också, och hur bra är inte det? :)
Sen jag kom hem har jag hunnit vara en del i stan/skärholmen, fyllt år, träffat kompisar, tagigt det lugnt och haft en heldag med Joel, Jesper, Elias, Nella och Fanny. Emma och Emelié var med e stund på eftermiddagen och jag hann även träffa Sandra i sisådär tio minuter.. hihih. En helt underbar dag med underbara människor som vi får se till att ha oftare!
Och ikväll ska jag träffa alla gympa brudsen igen! Vi ska ut och käka :) Eller okej, alla utom jag då... gillar inte maten (a) men jag tänkte ta och käka nu istället och ändå följa med dom. Men måste göra mig klar nu, ska gå om en timma. pusspåer!


Kommentarer
Postat av: -Cajsa

Hejsan, skulle bli jätteglad om du ville rösta 3 gånger på mig här: http://designbyjessica.blogg.se/category/veckansblogg.html

Jag är nr 10



Tack i förhand

2009-08-19 @ 18:41:20
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0