Ändrade planer

Känner mig jättehemsk mot Fanny. Vi skulle ju ha ägnat heeela dagen åt film - alla 5 saw filmer, de 2 hostel filmerna och baksmällan. och för att inte sluta allt för sent, skulle vi börja runt 12-1 och det betyder att jag skulle behövt gå upp runt iallafall 11. Och med tanke på att jag inte somnade förens efter halv sju imorse, kände jag mig inte så taggad på det. Men usch så elak jag känner mig mot Fanny :( Men hon sa att det var lugnt och att vi tar det någon annan dag, puss på henne! :*

Vaknade till hyffsat runt ett och sen dess har jag inte gjort någonting. Varit nära på att somna om ungefär sjuhundrefemtioelva gånger sen dess.. -.- Ska väl bara slappa hela dagen idag, och imorgon ska jag åka till skärholmen och utnyttja mitt presentkort på älsklingsaffären - new yorker. Men nu har jag inget mer att säga till er underbara. Ha det fint! ♥


jag och min finaste blubb

Kommentarer
Postat av: fanny

neee snuttis ;* <3 det är verkligen lugnt ! :) ♥♥

åå new yorker :D måste också dit ! :D

2009-08-22 @ 15:27:24
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/
Postat av: Celina

Sv; Okej, vad kul! =) Vilken förening?

2009-08-22 @ 16:38:50
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0