Söndag

Dålig uppdatering x1000 igår. Men jag hade inget att skriva så då kunde jag lika gärna låta bli, inte sant? ;) Vaknade för en stund sen, är lite förvånad att jag vaknade såpass tidigt, eftersom jag inte kom i säng runt halv fyra-fyra igår.. hah. Men nu ska jag iallafall röra mig ner mot köket för att fixa frukost :) Och sitta lite i solen kanske, skulle ju inte vara helt fel :)
Senare tar jag och berättar om gårkvällen, som för övrigt var jättekul! Och som pricken över i ska ni få lite bilder också, för duktiga jag fotade lite, thihi (a) Men nej, frukosten väntar!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

ja musik är som en drog man måste ha dagligen :)



haha jag kom också i säng allt försent igår ;D

2009-04-19 @ 11:45:13
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0