Rösta! :)

God kvällers! Småträningen gick bra, men nu kommer jag inte få träffa sötsarna förens den 3 maj igen! Lite surt, men skit samma.. jag överlever (a) Papi var snäll och hämtade mig eftersom jag missade bussen för vi ledare satt och pratade lite om uppvisningen efter. Och nu har jag precis kollat på Criminal Minds, åh vad jag älskar det programmet. Gillar det mer nu, tror nog det är för jag läser kriminologi, då har jag väl automatsikt blivit mer intresserad och insatt. Men bra är det iallfall :) Nu ska jag ta och läsa min engelskabok och sen sova. Har huvudvärk, och jag hatar det. Men kan ju inte säga att det är ovanligt... hehe

Och gå gärna in och rösta på dom söta grabbarna som spelar i bandet jag brukar kolla på! Dom är med i någon tävling :) Dom heter Bohemian Lifestyle, så rösta på Bohemian Lifestyle - Capital Bohemia! Och röstar gör du här!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tävlingen är om typ 4 veckor... och jag tränar visst oftare än nella. Hur mycket tränade hon i höstas? hon var borta jätte mycket för att hon har pluggat.



Och nej plugget är självklart inte allt, men jag pluggar inte jätte mycket. Men har också mycket i skolan och eftersom jag gör väldigt mycket mer än tränar gymnastik hinner jag inte med allt. Och måste prioritera bort, det är sista terminen och jag vill hinna med mycket men ändå satsa på skolan!



<3

2009-04-16 @ 22:14:45
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: eveline

ajdå krya på dig <3

2009-04-16 @ 22:20:15
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, jo men tack :)



visst ären :) jag vill ha den hemma xP

2009-04-16 @ 22:22:30
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0