Nighty

Har varit en skön dag. Träningen sög men jag orkar verkligen inte bry mig. Pallar inte med den alls just nu. Gick därifrån och jag skiter i om alla (utom Matilda, puss gumman!) är sura på mig, fine var det då men ni vet vad jag tycker och om ni tjatar blir jag bara mer irriterad så låt mig bara vara, så svårt är det inte!
Kvällen har iallafall varit jättehärligt, har chillat galet med Jessie & Helena. Vi har spela poker & gin rummie med massa musik och godis, som jag egentligen inte får äta, men jag åt ingenting förra veckan, jag var arg och choklad var en bra lösning! Nu blir det sängen för att sedan vakna upp till ytterligare en chilldag till. lovleey.

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag är inte sur söt ;)

2009-04-28 @ 10:27:19
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0