Ingen övernattning

Hejsan hoppsan på er. Som ni kanske märker blev det inget av att sova i hallen. Vi vet inte om vi fick eller inte, ingen orkar direkt fråga eller så. Men träningen var väl helt okey iallafal, Thom bjöd alla på glass så det var ju bra :D Lite kul att han åkte mitt under träninen för att köpa glass till oss, ja.. vårat lag är inte normalt och det är just därför jag älsar oss! <3
Men nu sitter jag iallfall här hemma, har ingen aning om vad jag ska göra.. det går ingenting bra på tv, och jag har inte direkt någon bra film heller. Kanke ska göra lite på kriminologiarbetet? Lika bra att börja ju.. Men får se, nu väntar iallafall en dusch och sen ett stort glas med cola :D mumsi.. Slänger in lite bilder från idag lite senare, orkar inte hämta kameran nu (a) men puss på er!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

nice du :)

hehe jo nu taggar vi som fan! :D

2009-04-05 @ 22:08:08
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0