Msn fredag ;D

Skolan var sjukt rolig idag, älskar min klass! :) hihi och efter skolan skulle jag ju till Ellis skola för att möta henne :) Jag fick sällskap på tåget av Martina och Tessan :) woho (a) Jag kom till Ellis skola runt tre, och efter att hon hade slutat gick vi runt och kikade lite i affärer, och vi hittade perfetka julklappen till Mallin brallan :D säger dock inte vad det är (a) mihhihi..

Sitter och kollar på The fast and the furoius, och snackar med Kevin och Chris.. Skulle ha åkt till malin men orkade inte det (a) huvudvärk.. -.- Men jag har ändå as kul, dom är så roligt sällskap :D hahah
och imrogon ska vi ha värsta mysiga kvällen! =) Jag, Malin, Ellis, Oscar, Chris och kanske nåra fler ska hem till Oscar och ha julfilms-maraton :D Vi ska kolla på Grinchen, Ensam hemma 1 & 2, Sunes jul och Tomten är far till alla barnen =) hihi mys! :D Men nej, ska vara lite mer social mot snubbarna nu, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0