Ugly betty

woho, har fått nytt rekord av besökare på min blogg idag, tänker dock inte avsölja den riktigt pinsamma låga siffran, (a) hihi, men kan ju ha som försvar att jag faktiskt inte talat om för mer än två personer att jag har min blogg igen, och har heller inte lagt ut det någonstans :)

Men ja, sitter och kollar på Ugly betty nu :) Innan det så pluggade jag ECDL, har ju tenta på torsdag, och har gjort båda examentesten nu innan, så behöver egentligen inte göra mer på det, kanske läser igenom allt igen :) Skolan har gått bra, lite segt men men :)
Men nu börjar det, skriver igen senare, då min design kommer vara klar ocskå! :D

Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha du är så dålig :*

2008-12-10 @ 15:33:30
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0