Tröttis

Har inte skrivit någonting idag, och anledningen till det är för jag helt enkel inte har haft tid :) Började runt tio idag med mentorstid, chillpill. Och på onsdagar har vi ju gemensamämnestid hela dagen, dvs från 10.30-16.00 då våra lärare får lägga in det dom vill, beroende på vad de vill att vi ska göra. Det brukar alltid bli så att vi har kriminoligo några timmar, sedan slutar vi, alltså en childag! :D
Jessie jobbar på min design också, mohaha =) Och nu strax ska jag ner, ta bort sminket och sova.. Känner att jag borde vila ut mig lite, haha (a) Imorgon är det en rätt chilldag det med, och sedan har vi avslutning på smågympan, buhu kommer sakna alla gullepluttar! (a) Men ja, som sagt.. tandborstning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0