Titanic

Just nu sitter jag och kollar på Titanic, och den är så bra (a) :) Den slutar om en timma, och då ska jag sova, börjar kvart i tio imorgon, så lite sovmorgon blir det :) Vi kommer då att ha mentorstid i en timma, och sedan håltimma till typ ett, och resten av dagen ska vi ha krimiologi, och på tal om kriminologi... Vi hade ett prov i det för ett tag sedan, men jag gjode aldrig det eftersom jag var sjuk, men ska göra det nu, och jag ska göra det hemma.. hah osmart åba är xD Kan ju be vem som helst om hjälp, och det är lixom "diskutionsfrågor" haha ;b
Aja, bättre för mig :D hihi... Sitter förövrigt och noppar Jessies ögonbryn i reklamerna, och herregud, det behövdes verkligen ! xD Gud så dom såg ut, hhöh...  men nu ser dom bättre ut (A) :) men nej, nu håller jag ju på att missa hela filmen, god natt vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0