Tisdag

Det funkade inte att uppdatera imorse när jag provade, konstigt ;s Men iallafall, hatar tisdagar, även fast vi har rätt roliga lektioner men vi börjar typ en olaglig tid, nämlige klockan åtta på morgonen ;o usch på det. Vi hae iallafall engelska där vi skrev om boken, och sedan var det geografi.. vi arbetade med våra arbeten om ett land, då jag är i grupp med Paulina och Mikaela, kan jag lätt räkna med roliga lektioner ;D hhaha
Efter den hade vi kriminologi, skoj skoj.. Vi satt och pratade om massa saker, och sedan var deet lunch och sedan svenska då vi tittade på en liten, saga typ.. Haha (a) Efter skolan åkte jag och Jessica in till stan och köpte en klocka till mamma i julklapp :) Vi vaar där i ungefär en timma innan vi åkte hem igen, och då gjorde jag mat =)

Just nu sitter jag och kollr på tv, och ska väl i stort sett göra det restan av denna tisdag (a) Det är ju både ugly betty och desperate housewives.. :) Men nej, ska ta och kolla vidare nu, puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0