Tävling mot killarna

Hade inte mycket att göra, så tänkte skriv ett inlägg, tills jag insåg att jag inte alls hade något att skriva om.. Har ju bara suttit vid datorn / tv;n sedan förra gången jag skrev (a) hihi.. Men är iallafall klar med min samhälls uppsats nu, äntligen! =) Haha, började ju ioförsig igår ;b

Iallafall, tänkte att jag kunde berätta om en rolig sak som började gälla igår, haha jag, malin, ellis, oscar, christian och niklas tävlar mot varandra, vi tjejer är ett lag, och killarna är ett lag, och så har vi skrivit en lista med massa random stuff på, som typ; svara bob varje gång i telfeon i en månad, handla i udekläder, pierca sig, osv.. och de laget som klarar mest på listan vinner :D Och vi har en månad på oss att utföra dessa saker haha fy fan vad roligt ;D Och själklart kommer vi tjejer att vinna, och då måste killarna bjuda ss på tre backar öl ;D


puss på er sötnosar

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

tack

2008-12-02 @ 23:30:22
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0