Städa (?)

Denna dag har varit rätt så seeg.. Åkte till skärholmen med mamma, pappa och jessie för att inhandla julklappar till my brothers, Jocke och Glenn. Det vart lite kläder, spel och så, inget speciellt där inte! Vi käkade där också innan vi åkte hemåt igen, och när jag kom hem sov jag en liten stund, thihi (A) Och nu har jag precis kollat på nu är det jul igen 2, och ska strx städa och efter det duscha och sen innan jag vet ordet av det kommer klockan vara sjukt mycket.. som alltid
Imorgon är det ju julafton, och då ska vi hem till morfar som alltid! :) Men vi får se om jag slänger in nått inlägg imorgon, säkert något på kvällen när vi har kommit hem igen :) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0