Söndag

Jag är grymt trött. Klockan ringde klockan nio idag, eftersom jag, pappa, jessie och jocke skulle ta en tripp till vingåker ihopp om att hitta lite kläder där. Men det var ju rentav hopplöst, hittade ingenting! Hittade ju ioförsig ett par snygga miss sixty jeans, för bara 100 kr, men dom var för stora! blä.. Iallafall, vi kom hem där ifrån strax efter tre, och sedan dess har jag halv sovit / kollat på jönssonligan. Hehe :)
Idag kanske vi ska till Oscar och grilla, men får se hur det blir med det. Ellis håller i dessa planer , ;) mohaha. Jag hoppas iallafall på något kul, jag VÄGRAR att sitta hema en dag till, shit snart tar jag fasen livet av mig ju.. men nej, ska väl sysselsätta mig med lite annat nu, pussar :*

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar; Vad är det? Fattar inte ;b

2008-12-29 @ 10:41:09
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0