Skärholmen

Har varit i skärholmen från klockan tre, till sju, så jag är sjut trött nu! hehe, Mötte Ellis vid bussen, sen i skärholmen mötte vi Malin och Chris :) Ellis och Malin letade klänningar till imorgon, Ellis hittade en men dock inte Malin.. Men smycken hittade vi alla tre, och Chris var bara med för att hålla oss sällskap :D haha, sen åkte Malin hem, och då kom Oscar dit. vi käkade, och sen åkte vi typ hem :p
Nu gör jag ingenting, ska nog ta en bad och göra absolut ingenting! heh (a) Dampar järnet på mig själv, hatar det här. Varför kan jag itne bara bestämma mig? Välja något? Å n g e s t på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äckligt att jag fick reda på allt jag någonsin av mardrömmar om. Varför blev du så? Någonsin... Du borde aldrig blivit så? Varför blev du så?

2012-02-18 @ 01:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0