Skärholmen

Har varit en låång dag.. Fick halvspringa till Ellis förut idag, eftersom hennes syrras pojkvän skulle hämta oss där.. hehe, lite snopet att se vem han var xD men det ska vi inte gå in på. :b Har iallafall varit i skärholmen med dom två idag, skojsigt :) Ellis köpte julklapp till hennes föräldrar, och malin till hennes syrra och sin mamma sen köpte dom två något til mig med, så jag fick gå runt själv ett tag ;o Men Emma räddade mig genom att offra några minuter i telefon med mig, eftersom Nella tycker att v är mkt roligare! din bajsunge <3
haha.. Kom hem runt 6, kvart över 6 kanske.. och nu sitter jag och kollar på Harry potter! :D ahah (A)  Idag kanske jag ska till Brus, beroende på om jag orkar... lutar inte att vara hemma men får se, är sugen på att dra ut :)


Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

söta!

2008-12-22 @ 01:34:27
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0