Sen morgon

Jo men guuud vad utvilad jag blev, haha det slutade med att jag försov mig. Min spanska började halv tio, ungefär samma tid som jag vaknade, (kan inte lovet komma nu?) men ja, orkar verkligen inte stressa så kommer till matten istället, men skit bra att vi inte har någon matte då, men jag måste ändå komma för att göra samhällskunskapen tillsammans me de andra som vi ska göra en snabb redovsining på idag, jippie...
Efter det är det själklvart lunch, sen samhälle och till sist har jag ECDL tenta, och jag hoppas att jag hinner hem emellan skolan och träningen, men får väl ta med mig grejer på en gång :) Sitter iallafall och käkar frukost nu, i form av mackor och oboy (a) hihi , men ska äta upp den och sedan göra mig klar för att åka till skolan, puss på er sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0