Seg dag :)

Den här dagen har varit sjuukt seg, första dagen på länge då jag verkligen inte har gjort ett piss! (utom att plugga) och tror det behövdes, bara gått runt och segat hela dagen.. Det kan behövas lite då och då, men tror inte jag vill ha en liknaden dag på.. ett tag ialalfall (a) hihi.

Kan iallafall engelskan nu, och snart ska jag väl läsa lite i svenskaboken också :)  Strax blir det väl säkert mat också, är faktiskt inte så jätte hungrig, även fast det ända jag har ätit idag är en halv mandarin ;o hrm, weardo.. Men men, juste.. Jag har suttit och kollat på gossip girl idag också, och jag gillar't mucho! :) hihih, bjuder på en låt därifrån

I can feel a hot one - manchester orchestra

Kommentarer
Postat av: Helena

haha har den på min blogg ju :D

2008-12-17 @ 21:18:22
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0