Sängen snart (?)

Nyduschad.
Trött.
Mätt.
Huvudvärk.
Har tråkigt.

Hrm, kanske ska ta en tidigt sänggång idag? hehe. Har verkligen ingenting att göra, ingenting går på tv, dock finns det massor av mysiga människor att prata med på msn som jag vill prata med, men jag måste ju få min skönhetssömn också (a) hhi, nerå skämt åsido.. Blir väl nog sängen sart =)
Juste, jag klippte mig idag också, inte för att det syns eller nått (ville inte att det skulle det, så jag är nöjd!) men ja, som sagt blev jag nöjd, OCH det tog endast tio minuter också :)
Imorgon efter skolan ska jag möta snyggingarna Emma och Fanny, för att köpa hårfärg, och sedan bär det av hem till Fanny och färgning av hår! :) hihi, jag ska färg mörkare för er som missat det, och jag hoppas verkligen att det blir bra :) men nej, ska försöka hitta på nått att göra, puss och godnatt! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0