Resursdag

shuulul snyggingar :)
Idag är jag ledig, as nice! Men har ändå lite plugg att göra, har matteprov imorgon, och så måste jag läsa i svenskaboken som ska varra utläst om någon vecka, haha :) Men har tagit en paus i mitt läsande just nu, tänkte uppdatera lite här, och så snackar jag även lite med chris på msn, haha roligt! xd
igår gjorde jag inte så mycket, var hemma och städade lite, och så tränade jag även :) Det gick väl, helt okej .. :p haha (A) har träning idag med, får se om jag ska gå på den, det beror på hur det går med pluggandet =) Men ska fortsätta nu puss på er!
(och seare idag ska även Jessan fixa klart min bloggdesign, så slipper jag den här tråkiga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0