Prov x2

Har spenderat min lediga dag genom att plugga, låter inte det lite fel? jo! men men, det behövs ju så.. Sedan tränade jag också, rätt tråkigt, höhö men det är det ju alltid på måndagar (a) Men eftersom vi har uppvisning på fredag kändes det som att jag borde lära mig dansen, och bättra på mina kunskaper gällande friståendet, haha ;) 

Iallafall, nu måste jag kolla igenom matten, eftersom vi har prov imorgon, gash hej på ett ig? haha, måste nog även börja med den där jävla ecdl;n men det gör jag fasen imorgon! Har då tisdag och onsdagkväll på mig, och det får räcka! Annars gör jag den senare.. Men ska förska att klara den.. (a) men jag hatar den kursen funderar fan på att ta bort den, men aja får se. Men nej, ska ta tag i matten nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0