Onsdag

Den här dagen kommer bli riktigt rolig, om allt går som planerat! :) Men det hoppas jag verkligen..
Men jag vaknade iallafall för ett liet tag sedan tack vare att pappa ringde, han hade ingen nykel. Då vart jag inte så jätteglad! hehe. Men det var kanske lite bra det, så jag har all tid jag kan få till att fixa mig, duscha, äta och bara ta det lugnt :) Måste leta fram strumpbyxor också, hehe :) Men nej, nu ska jag gå och äta frukost, och sedan blir det dusch! Jag uppdaterar senare, innan jag sticker hemifrån och då kanske ni får se en bild på hur jag ser ut också, det beror helt på! =) Ha en bra dag iallafall, och gott nytt år på er :*

Kommentarer
Postat av: emma

vem firade du med ? :D

miss you <33

2009-01-01 @ 05:19:46
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0